Thursday, 9 March 2017

Cara Download Adobe Photoshop CS6

Assalamualaikum !!

 Entri kali ni aku nak bagitahu cara2 untuk download adobe photoshop . ni hasil kutipan aku dari youtube, senior blogger dan pak cik google. ambik masa 2 hari der nak cari yang betul2 kaww punye waduhh fenin .. ok rilek tak yah gelabah aku tunjuk satu2 okaaayyy :) Ni pon aku baruuuu je habis download .. agagagagagagaga mangat jee teros tulis blog

1.Pertama sekali pergi link SINI dan download

    >>   http://sh.st/IFt3r   <<
 
Macam biase kat situ akan ada ads. jadi tggu sahaja 5 saat pastu tekan skip ad


2. Lepas tuu dia akan keluar macam ni . tekan yang kaler kelabuu tu download through your browser .. perhatian download akan mengambil masa yang agaaaak lama depend dgn kau punye wifi ler .. hohoho tapi aku punye download dalam 20 min .. 



3. Lepaih da siap donlod korang extract file tu .. tak tahu macam mana ? rujuk gambaar kayy.. 

 
yang gambar kedua ni ikot la korang nak letak adobe photoshop tu kat mana .. tapi lagi bagos letak dekat desktop sebab payah plak korang nak cari2 nanti yee dok ?


3. lepastu korang tekan la dia akan keluar dekat desktop macam ni . pastuu ikot je flow gambar di bawah .. tekan je next .. nextt .. next ..  okk rujuk gambaar gaiss





4. OK STOP !! katt sinii ada tricky part okaay .. dia mintak lesen key jadah pe ntah .. okaay korang kopii laa bnda ni okaaayy

>>  8MEH-RU7JQ-ACDRM-MQEPR-G3S23-FEMBR-ACED <<






5. YEAAAAAY DONE !! Goodluckkk gaisss !!



btw tenks tu una sbb dia byk ajar aii terharuu hmm :')

-XOXO,NN








No comments :

Post a Comment